Speelschema
Sfeerfoto's
E:
info@badmintonclubbest.nl
Vrienden van Badmintonclub Best:
Vrienden van Badmintonclub Best!

Bent u ook een vriend van Badmintonclub Best? Neem dan contact met ons op.

.: Badmintonclub Best speelschema :.

Veel badmintonclubs of verenigingen hanteren strakke speelschema's en afhangsystemen. Bij Badmintonclub Best hechten we veel waarde aan een ongedwongen en gezellige sfeer. Plezier in de badmintonsport gaat voor het competitie-element!

Om een gezellige sfeer te waarborgen waarbij iedereen zowel met als tegen elkaar speelt hanteren wij geen afhangsysteem. Ook zul je bij Badmintonclub Best geen strakke speelschema's en wisselende speeltijden aantreffen. Wij houden het graag simpel.

Badmintonclub Best speelt daarom sinds jaren iedere vrijdagmiddag tussen 14.30u en 16.30u. in sporthal Naestenbest.

Uitzondering op onze vrijdagmiddagen vormen de zomervakantie (vanaf 1 juni) en carnavalsvakantie. Tijdens deze vakanties is onze locatie, Sporthal Naestenbest, gesloten en wordt er niet gespeeld. Eerst volgende badmintonmiddag is de vrijdagmiddag na de zomervakantie.

Badmintonnen bij Badmintonclub Best:
iedere vrijdagmiddag tussen 14.30u en 16.30u.

Lijkt het je gezellig om samen met ons op vrijdagmiddag te sporten? Kom dan geheel vrijblijvend eens een vrijdagmiddag meespelen!